شنبه 15 اردیبهشت 1403

 

کامران جعفری :

 
لطفا با خط خوش بنویسید که :"علی دایی افتخار ایران است "
 
 
کامران جعفری تهیه کننده رسانه ملی :
 
وقتی دنیا به  علی دایی احترام می گذارد ما هم باید قدرش را بیشتر بدانیم
/ وبه وجهه جهانی او ببالیم لطفا با خط خوش بنویسید که :"علی دایی افتخار ایران است ".
 
 
 
 
 
سرویس ورزش و رسانه موج برنا - بدون شک تاریخ تمدن ایران مملو از تاریخ سازانی که می توانند معرف هوش و زکاوت ، تفکر و توانایی ، شخصیت و توانایی های ویژه ایرانیان است . در این میان طی سالیان اخیر هم بسیاری از شخصیتهای اجتماعی ، فرهنگی و ورزشی هم تاریخ ساز شدند و در نوع خود محبوبیتهای جهانی داشته و دارند.
هر کدام از این عزیزان سفیران ایران هستند تا معرف ایران و ایرانی باشند ، اما آنچنان که در دنیا معروف و معرف جهانیان هستند ما هم می شناسیم و به آنها احترام         می گذاریم.
 
کامران جعفری تهیه کننده رسانه ملی :
وقتی دنیا به  علی دایی احترام می گذارد ما هم باید قدرش را بیشتر بدانیم / وبه وجهه جهانی او ببالیم لطفا با خط خوش بنویسید که :"علی دایی افتخار ایران است ".
 
اهالی فدراسیون فوتبال ایران در مسافرتهای فرانتس بکن بائر و سپ بلاتر واینفانتینو به تهران  در بدربه  دنبال علی دایی می گشتند تا از وزن بین المللی او در استقبال از مردان بزرگ فوتبال جهان بهره بگیرند  و کمبود وزن فوتبال ایران  را پوشش دهند .
Image result for ‫کامران جعفری گزارشگر فوتبال‬‎Image result for ‫کامران جعفری و مزدک میرزایی گزارشگر فوتبال‬‎
سال 2007هم  وقتی من  به همراه مزدک میرزایی برای گزارش مستقیم لیگ قهرمانان آسیا به امارت متحده رفتم  در فرودگاه دوبی به یک حقیقت آشکاررسیدم  که علی دایی  چهره جهانی کشور ماست و همه  اعم از سفیدپوست وسیاه پوست و زرد وسفید وسرخ پوست  اورا به خوبی می شناسند . لطفا کلاهمان را قاضی کنیم و به اعتبار آدمهای دوروبرمان احترام بگذاریم .
 
 
وقتی دنیا به  علی دایی احترام می گذارد ما هم باید قدرش را بیشتر بدانیم  وبه وجهه جهانی او ببالیم .
 
بی شک هرکس قدمی در خلاف این مسیر بردارد و حرمت  مفاخر ملی را حفظ نکند خیانتکاری بیش نیست .
من هم مثل خیلی ها  علی دایی را دوست دارم  چون او  درکنار عابدزاده وباقری وخداداد و علی کریمی وداش مهدی مهدوی کیا و بقیه، بارها وبارها دلمان را شاد کرد .
 
Image result for ‫علی دایی آقای گل جهان‬‎Image result for ‫علی دایی آقای گل جهان‬‎Image result for ‫علی دایی آقای گل جهان‬‎
 
اگر من وشماولز را به جرج بست ، لیبریا را به ژرژ وه آ ،فنلاند را به لیتمانن  و زیمبابوه  را به بوریس گروبلار می شناسیم خیلی ها درجهان  فوتبال ما را با علی دایی می شناسند.
 
لطفا با خط خوش بنویسید که :"دایی افتخار ایران است" امضاء  کامران جعفری 
 
                                                                                                                 تهیه کننده وگزارشگر فوتبال

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna